Death Trip: Bidrag frå BHG

Death Trip er ein landsomfattande konkurranse der elevar frå vidaregåande skular engasjerast til å lage haldningskampanjar mot ruskøyring. Vinnarane får 30 000 kroner. Bidraga vil også i mange tilfeller bli brukt på desse såkalla «reklamefrie» dagane der berre ideelle organisasjonar er tillatt å sende informasjon om humanitær virksomhet, i tillegg til at det er åpent for ulike ikkje-kommersielle organisasjoner å synleggjere si verksemd.

Dette seier DeathTrip om seg sjølv:

DeathTrip har som hensikt å forebygge ruskjøring blant ungdom ved at de selv blir bevisste sine holdninger i til dette tema ved å jobbe med konkurransen. Samtidig som bruk av elevenes holdningskampanjer skaper bevissthet og synliggjøring av ruskjøring som trafikksikkerhetsproblem.

Hvert år blir de beste kampanjene brukt. Ut i fra hva vi ser som mest forebyggende og hva vi har av midler brukes de som materiell for undervisningsopplegg til trafikalt grunnkurs, undervisning/kurs på fritidsklubber, og i ulike kanaler som web/sosiale medier, TV, kino, reklame på bussholdeplasser og lignende.

Ansvarlige for prosjektet er MA – rusfri trafikk og livsstil og MA-Ungdom Prosjektet er sponset av Helsedirektoratet, Stiftelsen SAFF og Extrastiftelsen Helse og Rehabilitering.

Eg jobbar ved Bergen Handelsgymnasium, og me lot både første (1MK) og andre (2MK) medieklasse delta i årets konkurranse. Elevane har produsert ein haldningskampanje beståande av fleire element, til dømes både film og skriftleg materiale, som plakatar og brosjyrer. No er bidraga til filmane klare, og du kan laste dei ned og nyte dei her:

I tillegg har me lagt ut bidraget frå klassen som kom til finalen i Oslo, samt at du kan sjå dei fleste andre bidraga i DeathTrip sin YouTube-kanal.

Sjå ellers den same filmen på Vimeo om du synes det er best.

Kva synes du?


Posted

in

,

by

Comments

Leave a Reply

Denne nettstaden brukar Akismet for å redusere søppelpost. Lær korleis kommentarane dine vert handsama.